۲۴ خرداد ۱۳۹۲، ۱۷:۲۱

گزارش مهر/

شیعه و سنی نداریم؛ برای ولایت همه می آییم

شیعه و سنی نداریم؛ برای ولایت همه می آییم

بیرجند – خبرگزاری مهر: مردم شیعه و سنی خراسان جنوبی با حضور کم نظیر خود در انتخابات حماسه تاریخی دشمن شکن و ماندگاری را در تاریخ منطقه به ثبت می رسانند.

به گزارش خبرنگار مهر، امروز مردم انقلابی و همیشه در صحنه  خراسان جنوبی به خصوص شیعه و سنی همه باهم آمده اند تا همراه با نمایش سیاسی خود وحدت را نیز به نمایش بگذارند و بگویند مردم ایران اسلامی شیعه و سنی در کنار هم برای حمایت از اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران ایستانده اند.

مردم شیعه و سنی این استان که همواره مرزدارانی غیور و حافظان ارزش های والای انقلاب و کیان میهن اسلامی هستند صحنه انتخابات را میدان نبردی سهمگین با دشمنان می دانند و با جان و دل در این میدان حضور می یابند.

کجایند بدخواهان و معاندان نظام جمهوری اسلامی تا با دیدن صحنه های شگفت انگیز حضور حماسی ملت چشم هایشان از حدقه بیرون زده و توان دیدن چنین صحنه هایی را نداشته باشند.

حضور مردم و شور و نشاط انتخاباتی نشان می دهد که تمام تلاش های دشمنان برای کمرنگ کردن مشارکت ملت ایران در انتخابات به یاس و ناامیدی برای آنان تبدیل می شود.

مساجد شیعه و سنی و مدارس، امروز میزبان اقشار مختلف مردم هستند.

 در شهرستان درمیان که یکی از شهرستانهای مرزی است و شیعه و سنی در کنار هم هستند مردم از ساعات اولیه رای گیری  با در دست داشتن شناسنامه و کارت ملی خود با شور و نشاط همچون 33 سال گذشته در صفهای طولانی برای انداختن رای به پای صندوقهای رای رفتند.

به رغم گرمی بالای هوا در این منطقه کویری  شیعه وسنی  با حضور باشکوه خود یکبار دیگر به دشمنان نظام ثابت کردند که با اقتدار از نظام و میهن اسلامی خود حفاظت خواهند کرد و با هر رای خود مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی خواهند زد.

 شیعه و سنی نداریم همه برای لبیک به ندای رهبری آمده ایم

شهروند درمياني در گفتگو با خبرنگار مهر می گوید: به عنوان يک ايراني از همه مي خواهم با حضور خود مشت محکمي بر دهان آمريکا و اسرائيل بکوبند و بر ياوه گويي آن ها خاتمه دهند.

تیموری ادامه داد: دشمنان قصد دارند با شبهه افکني در اصل انتخابات خدشه وارد کنند ولي يک راي هم در اين حماسه تاثير بسزايي دارد و وظيفه هر ايراني است که با شرکت خود بر ياوه گويي دشمنان خاتمه دهد.

شهروند  اهل تسنن درمیانی دیگر  با بیان اینکه حضور در انتخابات شیعه و سنی ندارد، بیان داشت: برای لبیک به ندای مقام معظم رهبری و خلق حماسه سیاسی همه  آمده ایم تا در انتخابات شرکت کنیم.

وی بیان کرد: انتخابات امسال از اهمیت زیادی برخوردار است و اطمینان داریم که بار دیگر حضور بی ‌نظیر و باشکوه مردم در صفح تاریخ ثبت خواهیم کرد.

شهروند اهل تسنن شهرستان درمیان گفت: مردم ولایتمدار درمیان همواره در سایه وحدت و پیروی از فرامین رهبری حافظ ارزش های انقلاب اسلامی و امام راحل (ره)  بودند از این پس نیز آماده حضور در صحنه های مختلف سیاسی - اجتماعی و حمایت از نظام هستند.

سلطانی گفت: مردم غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی باید گسترده تر از همیشه در انتخابات این دوره مجلس حضور یابند تا امید و آرزوهای پوشالی دشمنان را به یاس تبدیل کنند.

شيعه و سني با مشاركت گسترده جواب محكمي به مزدوران خواهند داد

 فرماندار درمیان مشارکت در انتخابات را یک وظیفه شرعی  و ملی  دانست و افزود: مزدوران وحاكمان بي درد و وابسته منطقه به دنبال ايجاد اخلال در انتخابات هستند اما مرزنشينان غيور درمياني اعم از شيعه و سني با مشاركت گسترده جواب محكمي به مزدوران مي دهند.

رجبعلی براتی ادامه داد: هرچقدر شرکت بیشتر باشد عقب نشینی دشمنان بیشتر است.

وی تصریح کرد: امروز آزادگان جهان ایران اسلامی را تنها بیرق برافراشته مستضعفین جهان در مقابل مستکبرین زیاده خواه نظام سلطه وصهیونیسم بین الملل می دانند.

حضور مردم مشت محكمي بر دشمنان جهان اسلام خواهد بود

امام جمعه اهل سنت شهر اسديه گفت: در تمامي مراسمات و نمازجمعه ها از مردم خواسته ام كه در اين انتخابات حضور پرشور داشته باشند و با حضور خودشان باعث خلق حماسه سياسي شوند.

مولوي عبدالهي انتخابات 24 خرداد را بسيار مهم و سرنوشت ساز دانست و گفت: انتخابات در جمهوري اسلامي نشان از حاكميت افراد بر سرنوشتشان است.

وي ادامه داد: قانون به رأي افراد احترام گذاشته و بايد مردم خود را ملزم بدانند و با احساس تكليف در پاي صندوق هاي رأي حاضر شوند.

امام جمعه اهل سنت شهر اسديه با بيان اينكه در شرايط كنوني حضور در پاي صندوق هاي رأي مشت محكمي بر دهان آمريكا و دشمنان جهان اسلام خواهد بود؛ گفت: حضور مردم باعث عقب نشيني دشمنان از مواضع شومشان خواهد شد.

وي افزود: در تمامي مراسمات و نمازجمعه ها از مردم خواسته ام كه در اين انتخابات حضور پرشور داشته باشند و با حضور خودشان باعث خلق حماسه سياسي شوند.

وي تقوا، مديريت و دلسوزي نسبت به مردم را از مهمترين خصوصيات رئيس جمهور آينده برشمرد و گفت: حضور در پاي صندوق هاي رأي از هر موضوعي مهمتر است که امروز برداران و خواهران اهل تسنن با حضور خود در پای صندوق های رای آن را به نمایش گذاشته اند.

.......................

گزارش : فاطمه زیراچی

کد خبر 2076404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha